ست قالبگیری دندان اسپیدکس

ست قالبگیری دندان اسپیدکس

از انواع مهمترین تجهیزات که در دندان پزشکی به کار برده می شود، می توان به ست قالبگیری اسپیدکس اشاره کرد. این ست در اصل از یک شرکت سوئیسی طراحی شده است که از نوع سیلیکونی و با کیفیت ترین های بازار می باشد. این محصول از اجزای مهمی تشکیل شده است که در این ادامه برای آشنایی با آن ها بهتر است با ما همراه باشید.

ست قالب گیری speedex  از چه اجزایی تشکیل شده است؟

از جمله مهمترین اجزای قالب گیری دندان اسپیدکس می توان به این اشاره کرد که این محصول دندان پزشکی یک ست کاملی می باشد که شامل پوتی، واش و اکتیواتور می باشد. این ست به صورت کامل عرضه می شود و می توانید آن ها را تهیه و خریداری کنید.

این ست به صورت جداگانه نیز توسط این شرکت عرضه می گردد. همچنین از نوع C سیلیکونی می باشد که از خاصیت مرطوب شوندگی فوق العاده ای بهره مند است. بنابراین می توانید با خیال آسوده این ست را تهیه و خریداری کنید. بهتر است بدانید که این ست هیچ گونه عوارضی ندارد و به راحتی در کلینیک خود می توانید از آن استفاده کنید.

نگهداری ست قالب گیری دندان اسپیدکس به چه صورت است؟

از جمله مهمترین مواردی که در استفاده از این ست حائز اهمیت است، نحوه نگهداری صحیح از آن می باشد. بنابراین بهتر است بدانید که نگهداری از این ست به این شکل است که باید بتوانید رطوبت آن را کنترل کنید. چرا که با کنترل رطوبت، کنترل غلظت و دقت فوق العاده در آن می توانید از این ست در طولانی مدت استفاده کنید.

از مهمترین روش هایی که می توانید از آن برای نگهداری صحیح از ست قالبگیری اسپیدکس استفاده می کنید، می توان به این اشاره کرد که باید زمان کار کردن با آن را تحت کنترل قرار دهید. این محصول از قابلیت اتر شوندگی عالی بهره مند است و می تواند تا 7 روز ثبات ابعادی عالی داشته باشد.

نکته دیگری که راجع به این ست حائز اهمیت است، این است که به دمای 15-23 درجه و رطوبت نسبی 50% برای نگهداری نیازمند است. این محصول در یک طراحی پیشرفته و به روز می تواند کار شما را در دندان پزشکی راه بی اندازد.

این ست قابلگیری در یک بسته بندی شیک و جذاب، در سه بخش مهم عرضه می شود. می توانید آن را در سایت مورد نظر با خیال آسوده تهیه و خریداری کنید. این محصول در اندازه های متنوع و مورد نیاز شما رعضه می گردد و می توانید آن ها را تهیه کنید.

ست قالبگیری اسپیدکس به چه زمانی برای سخت شدن نیاز دارد؟

سوال رایجی که همه افراد قبل از خرید ست قالبگیری اسپیدکس می پرسند، این است که برای سخت شدن به چه زمانی نیاز دارد. بهتر است بدانید که این ست برای سخت شدن در دهان بیمار، به تنها 3 دقیقه زمان نیاز دارد. این ست یک تولید به روز و جدید از این شرکت سوئیسی است که از کیفیت ساخت بالایی بهره مند است.

از مهمترین ویژگی های منحصر به فرد این ست می توان به این اشاره کرد که اندازه گیری دقیقی را در یک قالبگیری دو مرحله ای برای شما فراهم می کند. از آن به راحتی در پروتزهای ثابت و متحرک می توانید استفاده کنید. بهتر است بدانید که این ست دارای اکتیوتور مشترک برای پوتی و واش می باشد.

قیمت ست قالبگیری دندان اسپیدکس به چه صورت است؟

از مهمترین شاخصه های خرید ست قالبگیری اسپیدکس می توان به قیمتی که به روی آن گذاشته شده است اشاره کرد. این ست از دسته بهترین موارد قالبگیری محسوب می شود که به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده است. چرا که از کیفیت بالایی بهره مند است.

این محصول برای پروتزهای دندانی اعم از ساخت دندان مصنوعی به کار برده می شود. همچنین لازم است بدانید که قیمت این ست با توجه به فاکتورهای مهمی تعیین می گردد که می توان به کیفیت محصول، برند سازنده، اجزای تشکیل دهنده آن، میزان عرضه و تقاضا و ….. اشاره کرد.

با این وجود این برند در برابر کیفیت عالی این محصول قیمت مناسبی را در نظر گرفته است. پس می توانید به راحتی از به روزترین قیمت این محصولات در سایت استعلام بگیرید. این محصول در موارد متعددی استفاده می شود که می توانید با توجه به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است، آن ها را خریداری کنید.

موارد استفاده از تکنیک ست قالبگیری دندان اسپیدکس شامل چیست؟

از جمله مهمترین موارد استفاده از تکنیک ست قالبگیری اسپیدکس می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • استفاده از این ست برای تشخیص و برنامه ریزی درمان
  • کاربرد این ست برای پروتزهای دندانی
  • ارتودنسی
  • استفاده از ست قالبگیری اسپیدکس برای دندانپزشکی ترمیمی
  • جراحی کردن دهان و صورت و فک که از آن برای ایمپلنت های دندانی نیز می توان بهره برد.
  • پروتزهای فک و صورت که از آن برای پروتز توانبخشی نقص های دهانی نیز استفاده می شود.
  • استفاده از قالب های یادگیری و تزئینی در دوران نوزادی
  • قابلگیری تزئینی از دست و پای نوزاد

با توجه به موارد ذکر شده بهتر است بدانید که این ست قالبگیری اسپیدکس در موارد متعددی به کار برده می شود. پس تنها کافی است که هدف خود را از استفاده از آن مشخص کنید. این ست در یک بسته بندی عالی و شیک و در قیمت ارزنده برای شما عزیزان ارسال می شود.

کلام آخر

برای آنکه بتوانید این ست را در یک قیمت عالی و به صورت اورجینال و اصلی تهیه کنید، بهتر است که در سایت مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید. ست قالبگیری از ویژگی های مهمی برخوردار است که می توانید به راحتی از آن ها در کلینیک خود استفاده کنید. این ست در طراحی پیشرفته و با کیفیت برای شما عزیزان عرضه می شود و از قابلیت استفاده نامحدودی بهره مند است. پس می توانید این ست را در سریع ترین زمان ممکن سفارش داده و دریافت کنید. بهتر است قبل از خرید ابتدا هدف خود را از سفارش این محصول مشخص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. لطفا سوال خود را مطرح کنید.
سلام، چطور میتونم بهتون کمک کنم؟