خرید ست اسپیدکس

ست اسپیدکس و اجزا آن:

مواد قالبگیری (ست قالبگیری) اسپیدکس محصولی از شرکت کلتن(Coltene) سوئیس میباشد که ما قصد داریم در ادامه به آشنایی کاملتری از این محصول بپردازیم تا شما هنگام خرید ست اسپیدکس بهتر با آن آشنا باشید. خوب است بدانید نوع این مواد C Silicone بوده و دارای خاصیت مرطوب شوندگی و روانی بسیار عالی می باشد همچنین این محصول هیچگونه عوارض منفی نیز ندارد.

ویژگی های ست اسپیدکس

ویژگی های انحصاری این محصول آن را برای اندازه گیری دقیق و قالب گیری دو مرحله ای (پوتی/واش) ایده آل نموده است. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به این نکته اشاره کرد ثبات ابعاد آن طی یک هفته باعث می گردد که غلظت و رطوب آن قابل کنترل باشد.

دقت و تر شوندگی این محصول باعث شده که جزو محصولات پرطرفدار بین مصرف کنندگان واقع شود. و در بازار محبوب گردد.

ست اسپیدکس از سه بخش مجزا بنام های پوتی، واش(لایت بادی) و اکتیواتور تشکیل شده است که به مجموع آنها ست گفته می شود. البته شما می توانید برای خرید ست اسپیدکس به راحتی با ا تماس بگیرید.

اکتیواتور

اکتیواتور از پلی سیلوکسان الاستومر سیلیکونی متراکم تشکیل شده و کاربرد اکتیواتور به همراه پوتی می باشد که اصطلاحا آن را Tray materialمی نامند.

لایت بادی (واش)

از دیگر بخش های ست قالبگیری اسپیدکس لایت بادی (واش) است  که از ترکیب پلی سیلوکسان، الاستومرسیلیکونی از نوع متراکم تشکیل و ماده نهایی برای قالبگیری دو مرحله ای (wash-putty) است. البته ترکیب واش و اکتیواتور را wash material میگویند.

از دیگر کابردهای  لایت بادی (واش) این است که از این محصول به عنوان ماده تزریقی برای قالبگیری یک مرحله ای و ریلاین کردن استفاده می شود.

واش + اکتیواتور اسپیدکس

زمان و دما در نگهداری

زمان مخلوط کردن و دمای نگهداری اکتیواتور، واش و پوتی متفاوت است. بهترین زمان و دما برای نگهداری اکتیواتور 45 ثانیه برای مخلوط و دمای 24-15درجه و رطوبت نسبی 50% جهت نگهداری توصیه می شود.

حداکثر زمان کار اکتیواتور 1 دقیقه و 30 ثانیه و زمان سخت شدن آن در دهان 4دقیقه می باشد. وزن این محصول حدود60 میلی لیتر است.

لایت بادی(واش) برای مخلوط شدن حداکثر 4 دقیقه زمان نیاز دارد و بهترین دمای نگه داری آن نیز بین 25-15درجه سانتی گراد می باشد. وزن لایت بادی در هر بسته 120 میلی لیتر و انقضاء آن حدود سه سال است.

بهتر است هنگام خرید ست اسپیدکس تمامی این موارد را در نظر بگیرید و نسبت به آن آگاهی کاملی داشته باشید.

پوتی

و اما یکی از اصلی ترین اجزا ست قالبگیری، پوتی است که از ترکیب پلی سیلیکوسان الاستومر سیلیکون متراکم ساخته شده و ماده قالب اولیه در روش قالبگیری دو مرحله ای می باشد. این محصول با ترکیب پوتی و واش شکل می گیرد و بهترین ماده تری در قالبگیری یک مرحله ای و کاپربان است.

همچنین بهترین ماده قالبگیری برای مدل های مطالعه، مدل های ارتودنسی، جدا کننده محافظ دندان ها درحین کار فلاسکینک پروتز نیز محسوب می گردد.

زمان مخلوط شدن این مواد 50 ثانیه و حداکثر زمان کارکرد 1دقیقه و 40 ثانیه می باشد. لازم به ذکر است زمان سفت شدن در دهان 4 دقیقه است.

این مواد می بایست در در دمای 23-15 درجه و رطوبت نسبی 50% نگهداری شود. مقدار پوتی در هر بسته 1310 گرم است.

قیمت ست اسپیدکس

این محصول در بازار با قیمت های گوناگون و کیفیت های مختلف عرضه می گردد. اما دلسا دنتال تلاش کرده است تا با ارائه قیمت های مناسب تر و عرضه کالاهای با کیفیت به صورت خورد و عمده در بازار از رقبا خود سبقت بگیرد.

همچنین شما برای آگاهی از قیمت های روز و خرید عمده نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. لطفا سوال خود را مطرح کنید.
سلام، چطور میتونم بهتون کمک کنم؟