اکتیواتور اسپیدکس

اکتیواتور اسپیدکس

از انواع محصولات مهمی که برای قالب گیری و پروتز دندان به کار برده می شود، می توان به اکتیواتور اسپیدکس اشاره کرد. این محصول از مواد با کیفیت درجه یک بهره برده است و از مشخصات فنی مهمی برخوردار می باشد. بهتر است که قبل از خرید از جزئیات آن اطلاعات لازم را به دست آورید.

معرفی اکتیواتور اسپیدکس

یکی از مهمترین و ضروری ترین انواع وسایل پروتز همانطور که ذکر شد، اکتیواتور است. این محصول از سیلیکون C  در ساخت خود بهره برده است که از کیفیت ساخت بالایی بهره برده است. این محصول از ترکیبات مهم پلی سیلوکسان الاستومر سیلیکونی از نوع متراکم در ساخت خود بهره برده است.

همچنین برای مخلوط شدن تنها به 45 ثانیه زمان نیاز دارد. از ویژگی های مهم آن می توان به این اشاره کرد که برای سخت شدن در دهان تنها به 3 دقیقه زمان نیاز دارد. این محصول از خاصیت ترشوندگی عالی و روانه بهره مند است که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است.

این محصول نقش مهمی را به عنوان مواد قالب گیری دندان بازی می کند و از ثبات ابعادی فوق العاده ای تا 7 روز بهره مند است. به همین دلیل مدتی است که مورد توجه پزشکان و دندان پزشکان زیادی قرار گرفته است و به یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات در این صنعت تبدیل شده است.

اکتیواتورهای اسپیدکس از چه ویژگی و مزایایی بهره مند است؟

با توجه به اینکه با معرفی این محصول آشنا شدیم، بهتر است بدانید که خرید آن برای شما بسیار سودمند و دارای مزایای زیادی است. از مهمترین مزایای آن می توان به موارد مهمی از جمله گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این محصول از کنترل رطوبت عالی بهره مند است.
  • دارای کنترل غلظت نیز می باشد و دقت فوق العاده ای در زمان استفاده دارد.
  • با کمک آن به راحتی می توانید زمان کار خود را کنترل کنید. چرا که دقت کار را به صورت ایده آلی افزایش می دهد.
  • این محصول از اتر شوندگی عالی بهره برده است و به محبوبیت زیادی در این زمینه دست پیدا کرده است.
  • از آن به راحتی می توان در دمای 23 -15 درجه نگهداری کرد. همچنین به رطوبت نسبی 50 درصد برای نگه داری احتیاج دارد.
  • این محصول برای اندازه گیری دقیق و قالب گیری بهتر به کار برده می شود و از اهمیت زیادی بهره مند است.

ویژگی های اکتیواتور

از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به این اشاره کرد که برای قالبگیری دو مرحله ای پوتی و واش ایده آل می باشد. همچنین از آن برای درک بهتر محیط دهان و ساخت قالب های بهتر می توان استفاده کرد. در واقع در زمان قالب گیری به کمک پوتی و واش نیاز است که این مواد با آن ها مخلوط شود.

پس در کوتاه ترین زمان ماده سفت شده و قابل استفاده می شود. نکته مهمی که برای استفاده از اکتیواتور اسپیدکس حائز اهمیت است، این است که باید توجه کنید که از آن به میزان مورد نیاز بهره بردارید. چرا که باید بعد از ترکیب و یکدست شدن وارد دهان شود و در ناحیه مورد نظر تحت فشار قرار بگیرد.

در این صورت می توانید یک رکوردگیری عالی داشته باشید. پس می توانید بروشور این محصول را مطالعه کرده و با توجه به نوع بیمار و توانایی دندانپزشک از آن استفاده کنید. این محصول یک ترکیب عالی از شرکت کلتون می باشد که به یکی از پر فروش ترین ها تبدیل شده است.

قیمت اکتیواتورهای اسپیدکس به چه صورت محاسبه می شود؟

یکی از مهمترین شاخصه ها در خرید این محصول قیمتی است که برای آن در نظر گرفته می شود. پس قبل از خرید بهتر است که از آن اطلاع کسب کنید. به این صورت می توانید یک خرید عالی را تجربه کنید. این محصول یک ست قالبگیری خارجی و بسیار فوق العاده و با کیفیت درجه یک است که با توجه به متریال ساخت و کیفیتی که دارد قیمت گذاری می شود.

به همین دلیل این شرکت برای آن قیمت نسبتا گران تری را تعیین کرده است. دلیل آن نیز بی نظیر بودن این ست می باشد که سلامتی بیمار را تضمین می کند و پزشک می تواند از آن به بهترین شکل استفاده کند. با این وجود باز هم نسبت به برخی از برندها از قیمت به صرفه تر و مناسبی برخوردار می باشد.

کاربرد اکتیواتورهای اسپیدکس

از جمله مهمترین کاربرد و کارایی این محصول می توان به استفاده رایج و پرکاربرد از آن در پوتی و لایت بادی اشاره کرد که بسیار پر مصرف می باشد و از محبوبیت زیادی بهره مند است. این محصول از انواع شناخته شده ترین هایی است که با خیال آسوده می توانید آن را تهیه و خریداری کنید.

این محصول برای قابلگیری های دو مرحله ای استفاده می شود. همچنین به وسیله مواد ضد عفونی کننده به راحتی قابل ضد عفونی کردن است. دارای ثبات ابعادی می باشد و خواصی مشابه به سلیکون های افزایشی دارد که می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

این محصول از شرکت آسیاشیمی عرضه شده است که تحت لیسانس کلتن می باشد و حجم 60 میل را به شما عزیزان ارائه می دهد. به این صورت می توانید آن را به صورت تک، دو یا سه اکتیواتور در بازار و در سایت های مطرح و قابل اعتماد تهیه و خریداری کنید.

این مواد بهتر است که زیر نظر پزشک و توسط افراد و تکنسین های متخصص مورد استفاده قرار بگیرد که به منظور ساختن کست از فک بیمار می باشد. امروزه این دسته از مواد قالب گیری با خصوصیات و ویژگی های متنوعی در بازار موجود هستند که باید بتوانید برای افزایش کیفیت کار خود بهترین آن را تهیه و خریداری کنید.

کلام آخر

از انواع ست قالبگیری دندان همانطور که راجع به آن توضیحات لازم داده شد، می توان به این ست اشاره کرد که از ترکیبات مهمی ساخته شده است. دارای کیفیت تضمین شده و ایده آلی می باشد و از آن به صورت گسترده می توانید به بهترین شکل استفاده کنید. این محصول در قیمت مناسب در سایت مورد نظر قابل تهیه است.

برای مشاهده قیمت اسپیدکس ها و خرید اکتیواتور ها می توانید به سایت دلسا دنتال مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. لطفا سوال خود را مطرح کنید.
سلام، چطور میتونم بهتون کمک کنم؟